Opvolging van e-mailing campagnes

 

Een mailing versturen vraagt veel zorg.
Het eindigt niet met sturen: er is ook opvolging nodig.
Uit deze feedback krijgt u een hele hoop interessante informatie waarmee u verder aan de slag kunt.
Via MassaMail weet u wie uw e-mails heeft geopend en wie waar heeft geklikt.

Op dit moment werken we hard aan een intelligent systeem dat automatisch uw adressenbestand opschoont.
Misschien gaat uw lijst al enkele jaren mee en zijn er veel adressen ondertussen niet meer bestaand of niet meer in gebruik. 
Via de account opties kunt u instellen dat na x mails waarbij het bericht niet kan worden afgeleverd het adres op non-actief zet in uw adreslijst. Zo hebt u altijd een adreslijst die up-to-date is.

Url’s of links verwerken in uw mailing is verstandig.
Zo kunt u de ontvanger sturen.
Alle url’s worden opgenomen in een systeem van linktracking dat eigen is aan MassaMail.
Daardoor krijgt u een overzicht van wie op welke link heeft geklikt, en hebt u een overzicht van welke link het meest werd bezocht. Dat levert u belangrijke informatie op (bijv. één link werd beduidend minder aangeklikt, heb ik mijn product in mijn tekst misschien niet goed beschreven?...)

Mensen kunnen zich uitschrijven op uw e-mailservice. MassaMail toont u wie dat doet.
Het is normaal dat een klein aantal ontvangers zich uitschrijft, maar als dat aantal stijgt, wijst dit er misschien op dat uw mailings niet zo goed zijn opgesteld.
Door deze opvolgingsstatistieken kunt u dus de kwaliteit van uw mailings verbeteren.
En uw respons verhogen.

 

 
Massamail is een product van Landschoot.be Help & Algemene voorwaarden Sitemap